Heal kártya használata utáni effekt.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Ivano

Fórum Császár
Támogató
2019. 01. 10.
1 934
4 475
25
Mogyoród
V4 karakter
Ivano Luchese
LV karakter
Ivano Luchese
Csőőő!

Az ötlet egyszerű. Előfordul, hogy valaki egy lövöldözés helyszínén használja a heal kártyát és bár egyből elindul kifelé a helyszínről, egy sniper/túl gyorsan reagáló player lelőheti.
A felvetésem annyi, hogy amikor valaki heal kártyát használ úgy 2 percig kerüljön rá az az "átlátszó" effekt, ami belépésnél kerül a játékosokra, mikor még át tudnak menni a kocsikon.
Csak maga az áttetszőség kell, értelem szerűen a kocsi tásétálós dolog nem. Így könnyen meg lehetne különböztetni a helyszínről távozó és a tűzharcban még részt vevő embereket, VALAMINT könnyen felismerhető, ha valaki RP köben heaieli magát (mikor nem kéne).

Csak pozitív oldalát látom, egyszerű kivitelezni, szóval... :D
Kommentben várom a véleményeket.
 

Csili

Amíg tudsz nevetni, nem győztek le.
Támogató
2019. 01. 13.
616
673
V4 karakter
Alex Wyard
LV karakter
Alex Wyard
Nagyon jó ötlet!!
 
  • Tetszik
Reactions: Aspect

monkeyzsolt

Aktív fórumozó
2019. 04. 23.
255
285
V4 karakter
Gjon Ardit
Kiváló ötlet szerintem, szívesen látnám a szerveren! Támogatom!
 

mateerl

Újonc
2019. 06. 25.
13
92
V4 karakter
anton.virtanen
LV karakter
kaydron.nash
Csak azt tudom elmondani, amit felettem is leírtak. Jöhet!
 

rhymes

Pötyögtető
2019. 10. 17.
503
5 521
Miskolc
V4 karakter
kwamie.burch
LV karakter
adelina.greek
Én alapból tiltanám azt, hogy aki meghal instant felszedje magát kártyával, majd elkezdjen kifutni., elfutni onnan.
( Amennyiben olyan helyszínen van, ahol befolyásolja vele a lövöldözés kimenetelét. - Adott interiorok és társai. )

Értem én, hogy erre van berakva az item, azért vették emg hogy használják.. DE

Elég kellemetlen lenne számomra, ha egy 5v1-2 szituban mondjuk beszorulva valahová megöltem 3 embert, a 4.-el éppen végzek, majd a 4. felszedi magát, nem tudom hirtelen hogy mi történt, húzom rá az egeremet hogy lelőjjem mert nem épp egyből a healkártya jut eszembe, hanem mondjuk szinkron vagy társai, majd az 5. ember, akivel jelen esetben tudtam volna foglalkozni azért lő le, vagy sebesít meg hogy oylan helyzetbe kerüljek amiből nincs kiút, mert azzal foglalkozom aki felszedte magát a kártyával.

Én valami olyan rendszert tudnék elképzelni rá, ahol healkártya után amennyiben interiorban volt az illető, egyből a kinti CPbe spawnolja le őt, nem ott szedi fel magát ahol épp meghalt.

Az adott lövöldözéseknél, mondjuk Ganton, Idlewood, vagy épp mondjuk gyáraknál.. - meg mondjuk a legközelebbi benzinkútra, hogy ne befolyásoljon ténylegesen semmit az, ha ő felszedi magát a kártyával, és ne jusson semmi olyan információhoz a további történésekkel kapcsolatban egyik fél se, ami befolyásolhatja az ott történő dolgokat.

Ebben a 2 perc láthatatlanság dologba is, sajnos benne van az, hogy semmi IC nélkül TSen, megmondja abban az időben még szalad ki, hogy még mennyi ember van, hányan véreznek és társai, amiről jobb esetben nem tudnának, tehát előnyt szerez az adott fél, legyen az rendvédelem, vagy akár illegál oldal. - Így ilyen szempontból szerintem felesleges lenne berakni, de az totál jogos hogy kezdeni kellene vele valamit.

E1: Értem a megkülönböztetést, hogy átlátszó tehát gondolsz rá, de azért egy lövöldözésben nem egyből azt nézed az adott karakteren, hogy akkor ez most átlátszó-e, vagy sem. - Illetve nem is túlságosan van rá sokszor idő, hogy ennyire megnézd az adott embert, aki felállt ott.
 
Utoljára szerkesztve:

aarmand

Egészség legyen a többit megvesszük.
2019. 03. 15.
278
1 196
V4 karakter
Alp Kunt
Nagyon sokan vevőek lennének erre! Támogatom!
 
  • Hűha
Reactions: Lakner
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.