- 2019. 01. 10.
- 294
- 237
- V4 karakter
- -
- LV karakter
- Jacky Musso
- V2 karakter
- Joanne Tremblay
Szerverrel kapcsolatos ötletek
Játékos neved:
Ötleted:
Megjegyzés:
< Imani Johnson >
Ötleted:
< méh farm behozatala >
Megjegyzés:
< - 10 kaptárt lehessen kezelni, egy újjonnan bérelt farm amit nem játékostól vesz meg a játékos akkor a rendszer 4 kaptárat helyezzen be a farmra. Viszont arra gondoltam hogy See Forintért lehessen venni még 4 darabot valamint ha valaki szeretne még több kaptárral foglalkozni akkor lehessen még 2 darabot prémium pontból vásárolni így egy farm 10 kaptárat tudna birtokolni. Ugyebár a méhek a növények álltal tudják termelni a méz alapanyagát, így leírom a következő pontban hogy milyen funkciók legyenek a farm rendszerbe és hogy milyen dolgok kellenek a méhészethez hogy egyben reális legyen.
- Méhész ruha ( pl: farmon kívül bele állunk a cp-be egy parancs beírásával megváltozna a skinünk. Ez ahhoz kellene hogy ha bemegyünk a farmra akkor nem tudnak a méhek megszúrni, ha nem vesszük fel a ruhát akkor a rendszer írja ki hogy a méhek elkezdtek szúrkálni és a karakter életereje csökkenne.
- Úgy gondolom egy parancs segítségével ki lehetne nyitni a fenti ablakot, persze nem kötelező tényleg kinyílnia, de ha megoldható akkor úgy legyen hogy csak bentről lehessen látni hogy nyitva van. ( Ez azért lenne fontos ne lehessen kintről beugrálni a farmba. Valamint maga a funkcióra azért lenne szükség mivel a méhek a valóságban is a szabadban szerzek össze azokat a dolgokat amik szükségesek kaptárba. Nem akarok nagyon részletezni, mivel ez csak egy játék. )
- Akkor a kaptárakat is külön parancsal lehessen nyitni. Netán nem csukja be a játékos a kaptárat akkor a méhek elvesznek és meg kell venni újra a családot és az egész folyamat kezdődhet újra. Az idő tartam a becsukás/nyitásra annyi legyen amennyi jelenleg megvan szabva az öntözésre.
- A méz termelési ideje annyi legyen amennyi jelenleg a növényeknél van, szerintem ez így korrekt lenne.
- A méz kilóra legyen mérve, a beárazást azt a fejlesztőkre bízom. "Ha valaki lemondja a farmot természetesen a bővített kaptár összegéből x összeget adjon vissza a játékosnak, de csak azokból a kaptárakból kapjon vissza összeget amelyek see forintba vásárolt a játékos."
- A legfontosabb folyamat a pergetés, majd utána a kaptárok tisztítása, ezt paneles funkcióba tudom elképzelni. Viszont ha x ideig nem pergetünk, vagyis nem szüretelünk valakinek így érthetőbb akkor elkezd x idő után romlani a méz ( Tudom valóságba nem így megy, de ez mégis játék ) ahogy a növényeknél is van jelenleg, meg ha nem tisztítjuk ki a kaptár a betelepítés elött akkor a következő történjen pl: A méhek élet erejét valamint a méz állapotát is mutatná a rendszer ha egy adott kaptárhoz közel mennénk, így folyamatosan látnánk a méhek és a méz állapotát.
- Leírom hogyan nézne ki ez gyakorlatban, hogy mégis tudjátok elképzelni amire én gondoltam, egyrészt a fejlető csoport munkáját is megkönnyítve ezzel.
1. Választok egy számomra megfelelő helyet és kibérlek egy zöld cp-vel való jelző farmot.
2. Ilyenkor belépek akkor 4 kaptárat látok, ha a bővítés jut eszembe akkor az úgy lenne a legjobb ha nem a farmon bellül lehessen bővíteni hanem kívül a cp-be bele állunk akkor mondjuk a rendszer egy panelt hoz fel vagy chaten írja ezzel a parancsal és szám beütéssel tudod bővíteni a farmot, majd ha további kaptárat szeretnék akkor írd be ezt a parancsot és számot 1 vagy 2 ugyebár, ez lenne a prémiumos. Az aidőszak elég egyértelmű ugyan úgy lenne mint eddig is 1 hétre lehet bérelni farmot jelenleg és a prémiumos farmot is egy hétig lehet használni. ( Megjegyzés: Azért lenne opciónális a farmon bellül bővíteni a kaptár kapacitását mivel szinkronizáció miatt ne legyenek buggok. )
3. Tegyük fel négy kaptárral dolgozok, első dolog hogy felveszem a ruhát kint a cp-be bele állva parancs beírásával felveszi a karakter a méhész ruhát, majd bemegyek és mint most is jobb oldalt van egy könvy, ugyan ez meg lenne és oda állva, nem csak a farm nevét és jogosultságot tudnánk kezelni hanem méh családot tudnánk venni, természetesen csak annyit amennyi kaptárt birtokol a farm.
4. Megvettem a 4 darab méh családot és ezzel bekerültek a kaptárba, ami jelenleg zárva van. Elsőnek ki kell nyítni a fenti ablakot, majd a kaptárat és kiírja a rendszer pirosan vagy tök mindegy milyen színnel hogy ennyi ideig hagyhatod nyítva a kaptárakat, ha nem zárod be akkor a méhek elhagyják a kaptárat és a méz-ből csak x kilót kapunk. De ha betartom az idő korlátot akkor 100%-os pergetésre számíthatok.
5. Tegyük fel eltelt az x idő és akkor bezártam a kaptárakat. ( Megjegyzés: Úgy gondolom hogy lenne akác méz, erdei méz, repce méz. Szerintem ez a három fajta legyen egyértelmű valóságban is az akác a drágább, de tulajdonképpen az árazást a fejlesztőkre bízom. ) Nos akkor oda lépek az egyik kaptárhoz rá kattolok és kidob egy ablakot, majd rá kattolok hogy pergetés, ezt kiírja a rendszer egy kicsit várni kell, és ha ezt a folyamatot elvégezte a rendszer x kilónyi/ szerveren darabként jelzi majd hogy bekerült az inventory-ba pl: erdei mézből.
6. Ezt elvisszük a piacra és ott megkeresem az erdei mézes árust és rá huzok x mennyiségű mézt, majd a jelenlegi mini game folyamatot elvégzem és akkor megkapom érte a pénzt.
7. Ha minden karámon elvégeztem a pergetést, akkor jön a tisztítás, de fontos hogy a kaptárat ki kell nyitni csak úgy lehessen tisztítani, majd ha minden karámon elvégeztem akkor be kell csukni a karámot és oda kell menni a könyvhöz és újra megvenni a méh családot, majd ki kell nyítni a kaptárat és az egész folyamat kezdődik előröl.
Megjegyzés: Sziasztok! Tudom nem a legfontosabb dolog ez jelenleg, de szerintem ez a rendszer ki lenne használva, ha megfelelően lenne kidolgozva. Mindenki írja le hogy mi a véleménye erről az egészről, érdemes lenne bővíteni a farm rendszert? Ugye nem kell áthelyezni az állat rendszert ez az egyik előnye én úgy gondolom. A másik ez egy egyedi dolog lenne mint pl: kamionos munka, benzínszállító. >
Utoljára szerkesztve: