Emily Heidenheim története -részlet-

Wintyminty

Újonc
2024. 06. 07.
20
68
V4 karakter
Emily Heidenheim
LV karakter
Thomas Richter
Emily.png

Emily Heideinheim; született 1996.10.03., Düsseldorf, Észak-Rajna-Vesztfália, Németország.
Származása ellenére sosem beszélte a német nyelvet, mitöbb, 1 éves kora óta csupán néhány alkalommal járt szülőföldjén, akkor is csak látogatási céllal.





A kezdetektől napjainkig, avagy egy rövid bemutatás....

Emilyt mindig is lenyűgözte a motorok üvöltése és a sebesség izgalma. A német felmenőkkel rendelkező, de Las Venturasban felnőtt lány, hétvégéit hol a versenypályákon, hol bátyja műhelyében töltötte, aki programozó lévén motorvezérlők szoftvereinek írásával hétköznapi autókat alakított át rendkívüli gépekké. Miközben más lányok babákkal játszottak, Emily az első autóján, egy aukción vásárolt, 2.5 V6 TDI motoros Volkswagen Passaton gyakorolgatta, majd fejlesztette tökélyre mindazt a tudást, amit féltestvérétől, Thomastól ellesett.
Ahogy felnőtt, Emily szenvedélye az autók iránt összefonódott a tanulmányi ambícióival. Kiemelkedően teljesített az iskolában, végül ösztöndíjat nyert egy neves jogi egyetemen. A diploma megszerzése után azonban esze ágában sem volt az ügyvédi szférában elhelyezkedni, így -jobbára feketén- testvérével közösen bütykölgettek szűk ismerősi körben autókat; ekkor már Thomas teljes egészében Emilyre bízta a motorvezérlők felprogramozását, ő pedig végezte az egyéb munkálatokat. Mindezt egészen Emily 2024-es San Fierroba való költözéséig.


28 évesen Emily egyedi karrierutat alakított ki magának, hiszen -bár javarészt bátyja közbenjárásnak köszönhetően- az EcoMotion vállalatnál kezdett dolgozni taxisként, ám a vezetők számára feltűnt, hogy a lány kivételes tehetséggel rendelkezik mind jogi, mind könyvelési teendők terén, alkalmasnak vélték a SouthFork Ranch farmhálózat vezetésére. Emilytől ugyan világ életében távol állt minden, ami a mezőgazdasághoz köthető, az új lehetőséggel egyuttal azt érezte, kihúzták lába alól a talajt - de, ahogy a mondás tartja; “Teher alatt nő a pálma”. Minden idejét és energiáját a farmok zökkenőmentes működésébe fektette, ám a vér nem válik vízzé - vissza akart térni ahhoz, amit bátyjával közösen űztek; hiszen nem csupán egy hobbi volt számára, hanem szenvedély, már-már hivatás.
2024 szeptemberében már rendelkezett elegendő tőkével ahhoz, hogy saját vállalkozását, a Heidenheim Performance-t beindíthassa, és bár meglehetősen kevés reményt fűzött hozzá, az összes megtakarítását a vállalkozás marketingjébe fektette. Az erőfeszítések végül meghozták a munka gyümölcsét, hiszen Emily cége rövid időn belül az egyik legnépszerűbb, ECU programozásal és optimalizálással foglalkozó cég lett a környéken. Ügyfelei között voltak szenvedélyes hobbisták és jól ismert tuningőrültek, sőt, még más tuningcégek vezetői, alkalmazottilai is csodájára akartak járni a 28 esztendős német jogászlány munkájának. Élvezte a kihívást, hiszen több, már jóideje működő konkurens céggel szemben kellett bizonyítania, melyet kiváló szakmai tudása mellett rendkívül kedvező árakkal, jól felépített marketing-stratégiával és kecsegtető akciókkal sikerült abszolválnia.

Egy nap egy neves tuningműhely, a RevTech hívta fel, amely a legmodernebb módosításairól és díjnyertes terveiről ismert. A tulajdonos, Marco -aki Thomas egykori középiskolai cimborája volt- nagy bajban volt; egy versenytárs pert indított, állítva, hogy a RevTech legújabb turbófeltöltő-terve megsérti a szabadalmukat. A tét magas volt, és a RevTech ellen hozott ítélet nemcsak jelentős anyagi veszteséget okozhatott, hanem károsíthatta volna a hírnevüket az iparágban is.
Emily -korábbi elhatározása ellenére- úgy döntött, hogy segít; mélyen belemerült az ügybe. Hosszú órákat töltött a jogi könyvtárban, jogi szövegeket és szabadalmi bejegyzéseket böngészve, emellett kapcsolatba lépett mérnökbarátaival és tervezőkkel, hogy információkat gyűjtsön a RevTech tervezési folyamatáról. Felfedezte, hogy a versenytárs szabadalma homályos és túlzottan széleskörű volt, olyan fogalmakat ölelve fel, amelyek általánosak voltak az iparágban.

Ahogy a bírósági tárgyalás napja közeledett, Emily kidolgozott egy stratégiát, amely nemcsak a RevTech védelmét szolgálta, hanem bizonyította a versenytárs kísérletét is arra, hogy elnyomja az innovációt a tuning világában. Megfogalmazott egy meggyőző érvet, amely hangsúlyozta a kreativitás és a verseny fontosságát az autóiparban, kiemelve, hogy a tuning világa a közösségi együttműködésre és a megosztott ötletekre épül.

A tárgyalás napján Emily magabiztosan állt a bíró előtt, felkészülten, egy hatalmas tudásanyagot és eltökélt szándékot hordozva, hogy megvédje ügyfelét. Bemutatta a RevTech eredeti tervezési folyamatáról készült bizonyítékokat, illetve, hogy munkájukat egy tuning közösség ihlette, amely gyakran osztotta meg ötleteit és fejlesztéseit. Emily szenvedélye az iparág iránt átütően megmutatkozott, ahogy kifejtette az autóépítésben rejlő potenciált, illeve annak részleteit, lenyűgözve a tárgyalótermet.
A versenytárs ügyvédje, ezzel szemben, nagyrészt jogi és technikai részletekre támaszkodott, amelyeket Emily ügyesen megcáfolt. Megkérdőjelezte azt a nézetet, miszerint a szabadalmak célja az innováció gátlása, érvelve amellett, hogy valójában azt kellene támogatniuk.

A szinte precedens értékűnek számító perben a bíró Emilynek és a RevTechnek adott igazat, kinyilvánítva, hogy a versenytárs állításai megalapozatlanok. A tárgyalóterem megtelt tapsviharral, és Emily izgalommal érezte, ahogy a siker hulláma végigfutott rajta. Nemcsak, hogy megvédte ügyfelét, hanem a tuning közösség szelleméért is harcolt.
A győzelem híre villámgyorsan elterjedt az autóipar világában. Emily keresett személyiséggé vált, aki jogi és autókkal kapcsolatos szakértelméről vált híressé. Jövőbeli tervei közé vette, hogy workshopokat és szemináriumokat fog tartani, oktatva a feltörekvő tunereket és műhelytulajdonosokat a jogi környezetről, amelyben mozognak.

Ahogy karrierje virágzott, Emily továbbra is megmaradt az autók iránti szenvedélyében. Hétköznaponként még mindig megtalálható a SeeRing mellett lévő diagnosztikai állomásnál, hol ügyfelei, hol pedig saját projektjein dolgozva; szabadidejében pedig fejleszteni igyekszik jogi és szakmai tudását, és persze az azóta megvásárolt Audi TT RS-ét, mely természetesen a gyártósor után egyenesen az ABT műhelyébe került, és csak onnan érkezett konténerhajón, egyenesen Németországból.
Mindemellett igyekszik kicsit szociális életét is egyengetni, újdosült barátai közé tartoznak a SeeRing munkatársai, a TCM-es lányok-fiúk és természetesen az EcoMotion összes volt és jelenlegi munkatársa, hisz Emily szereti megemlíteni, hogy nélkülük nem tarthatna ott, ahol most. Az motorok üvöltése és a verseny izgalma továbbra is életének szerves részét képezi összefonódva a küldetésével, hogy biztosítsa, hogy az innováció a tuning iparában továbbra is virágozzon; ezt igyekszik rendszeresen hirdetni különféle rendezvényeken is.

Emily Heideinheim nemcsak jogász; ő a kreativitás védelmezője az autóipar világában - egy elszánt szószóló azok számára, akik mertek álmodni és módosítani, biztosítva, hogy az utak mindig nyitva álljanak a tuning közösség szabad szellemei előtt.




((Ez csak amolyan ismertető arról, hogy kiről-miről is van / lesz szó a továbbiakban... tervben van egy naprakész (valószínűleg heti rendszerességel frissített) thread is, melyben már a szerveren ténylegesen megtörtént/megtörténő dolgok lesznek szösszenetekként taglalva.))