[ELFOGADVA] Kyle S Stevenson Jelentkezése

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Stylush

Újonc
2020. 04. 08.
2
0
LV karakter
Earl S Stevenson
w6Ne5V1.png

APPLICATION FORM

════════════════▏IN CHARACTER▕════════════════

Teljes név:
Kyle Sean Stevenson
Születési hely, idő:
Los Santos, 1996.03.25.
Telefonszám:
387/61148898
Állampolgárság(ok):
Amerikai
Előző munkahelye:
Tanuló
Betöltött pozíció:
Diák
Mettől-meddig dolgozott ott:
2014-2020
Miért hagyta ott előző munkahelyét?
---
Milyen végzettséggel rendelkezik?
Felnőtt intenzív szakápoló

════════════════▏OUT OF CHARACTER▕════════════════

Neved:
Balázs.
Életkorod:
20
Mesélj magadról pár mondatban:
Végzős diák vagyok, repülőgép szerelőnek fogok tanulni. Készülök az érettségire és edzés mellett MTA-val töltöm ezt az elég unalmas időszakot. Ha tehetem inkább eljárok itthonról haverokkal, mivel budapesti lakos vagyok így elég sűrűn előfordul. Játék közben szeretek beszélgetni, hülyülni, elvégre ez egy játék lényege. 5 éve RPzek és nagyon szeretek, sose a pénz , illetve vagyoni dolgok miatt játszok, hanem a kiélezett izgalmas RP szituációkért.
Mióta játszol az SGS szerverein?
Kb. 2 éve, de volt nem egy kisebb-nagyobb kihagyás.
Jelenlegi játszott perced (jelentkezési lap megírásakor, UCP képpel csatolva):
1614perc https://imgur.com/a/sExHjs4
Adminjailek illetve kitiltásaid száma (UCP képpel csatolva):
--- https://imgur.com/a/NVNZ0GZ
Névváltási kérelmeid (UCP képpel csatolva):
--- https://imgur.com/a/rueP2Ak
Miért szeretnél hozzánk csatlakozni?