[ELFOGADVA] Brian Gallardo jelentkezési lapja.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

cherry0209

Újonc
2022. 08. 08.
17
11
LV karakter
Brian Gallardo
Red-Line-Auto-szoba-kislog.png



Teljes neve:

Brian Gallardo

Születési helye, ideje:

Las Venturas, 04.06.1997

Édesanyja leánykori neve:

Sofia Cruz

Jelenlegi lakcíme:

Las Barrancas Rose st. 7.

Hány éve él a városban?

2 éve.

Miért szeretne nálunk dolgozni?

Jelenleg még pályakezdő vagyok , szakmai fejlődés céljából és úgy hallottam erre a legjobb a lehetőségem a Redline Auto Service, emellett mindig is ezzel szerettem volna foglalkozni .

Miért érzi magát alkalmasnak erre az állásra?

Ambiciózus személyiség vagyok , számomra fontosak a szabályok, gyorsan tanuló és terhelhető vagyok

Dolgozott-e már valaha szerelőként?

Nem.

Tervei a cégen belül, amennyiben sikeres felvételre kerül a sor?

Hosszútávon szeretnék a cégüknél dolgozni , célom a szakmai fejlődés és nyilván ezúton a ranglépcsők végigjárása is .

Tervek szerint előreláthatólag meddig dolgozna a cégnél?

Mindig is autószerelőként szerettem volna dolgozni, az iskola elvégzése után most , hogy lehetőségem is van és amennyiben felvételt is nyerek nem gondolnám , hogy váltásban gondolkoznék . Boldogan egyedül is tudok dolgozni , de szívesen leszek tagja egy jó közösségnek is.

Előző munkahelye(i):

Autófényező műhelyem volt.

Előző munkahelye(i) távozási oka(i) amennyiben volt:

Váltásra volt szükségem a szereléssel ellentétben a fényezés már nem igazán vonzott , inkább a túlélés céljából csináltam mint sem a munka szeretete miatt .

Érvényes vezetői engedély kép formájában:









A jelentkező nyilatkozata:

Jelen aláírásommal kijelentem, hogy a jelentkezési lapon szereplő adataim hitelesek és valósak, továbbá elismerem, hogy elolvastam,megértettem a felvételi tájékoztatót és el is fogadom azokat!



Jelentkező Aláírása:


Brian Gallardo





Redline Auto Service 2023
Est.2017.



Red-Line-Auto-szoba-kislog.png