David D Pachotti//Dupla Fizetés Felháborító.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Gabika2.0

Újonc
2022. 11. 25.
4
2
V4 karakter
David D Pachotti
LV karakter
Raphael Valentino
redline-auto-service-logo.png


Panasztevő neve:
< David D Pachotti >

Panasztevő elérhetősége:
< +38-76-446-2179 >

Panaszra tett szerelő beosztása, azonosító száma:
< RAS#2001 Mester Szerelő >

Az eset időpontja:
< 2024.03.21 18:00 Környéke >

Panasz oka (részletesen kifejtve):
< Tiszteletem! Bementem a szerelőtelepükre, és egy teljes profi szerelést kértem az én kis mercimre.A szerelő kiosztotta nekem az elvileg teljes szerelési lapot.Nos megszerelt mindent, majd a futómű beállitást is megcsinálta, bementünk a műszaki géphez és hibát jelzett a rendszer.Vissza vitt engem a kollega a szerelő helyre.És kiosztott nekem egy nagy számlát amiben a másik kettő nem megszerelt felfüggesztés állt, plusz a műszaki, plusz a futómű beállítás.A problémám az lenne, hogy én kifizettem mind a kettőt az előző számlába, ezt jeleztem is neki.Ő azt mondta rá, hogy ki kell fizessem attólmég.Elkezdtem vele vitatkozni, idézem "Dehát én egyszer már kifizettem a futóművet" ő erre azt felelte, akkor is kikell fizessem.a műszaki vizsgát nagynehezen kihúzta a listáról, de a futóművet nem.Így megint mondtam neki, erre ő elkezdett felém olyan kifejezéseket használni, hogy ez nem a piac hogy alkudozni kelljen.Kifizettem nagynehezen duplán azt amit elsőre nemtudott megtenni.Több mint egy órát itt szenvedni kész idegroncs leszek,és még a műszakit se tudta oda adni a kollega úgy,hogy átmenjen rajta.Pedig direkt teljeset kértem.Tehát ez lenen a problémám köszönöm, hogy elolvasták! >

Telefonommal készített képek a dokumentumokról: , , :
< >

Megjegyzés:
< Köszönöm, hogy elolvasták kérem tegyenek valamit ez ellen.Hisz engem nagyon felbosszantott.És szerintem ez nem volt szakszerű eljárás, hanem egy átverés.>
 
Utoljára szerkesztve:

Sanyaa

Sum 2 Prove
Támogató
2019. 01. 09.
299
283
21
V4 karakter
Alexander Hyland
LV karakter
Alexander Artmenson
Tisztelt David D Pachotti!

A Redline Auto Service vezetősége megkapta panaszlevelét, melynek a feldolgozását megkezdte.

Az ügy kivizsgálása során meghallgattuk a panaszra tett félt is aki megerősítette a történteket. Figyelmeztetését megkapta, ezen felül Ön jogosult a tévesen kiszámlázott $6.000-t visszaigényelni. Utóbbival kapcsolatban keressen fel egy vezetőségi tagot telephelyünkön és személyi igazolvány felmutatását követően hivatkozzon erre a panaszkönyvre.


Üdvözlettel
Alexander Artmenson
Telephelyvezető
 
  • Vicces
Reactions: Jhnny
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.