Elutasítva Daniello Cerci - Leva

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

LevDanesz

Újonc
2022. 12. 22.
6
3
LV karakter
Daniello Cerci
zoldlogo.png

Neved:
< Daniello Cerci >

A ban időpontja:
< 2022.12.19. >

A ban időtartama:
< 3 hónap >

Neve, aki bannolt:
< Kispek >

A ban oka:
< Bug kihasználás >

Amiért szeretnéd az unbant:

< Kedves Kispek. A helyzet az hogy nagyon kezdő vagyok az RP világában ha megnézed a karakteremet összesen nincs 2 órám játszott időbe. Hogy elkezdtem RP-ni az egy jó barátomnak és a mi sztorinknak köszönhető. Tudni illik C. Bálint nevű barátom 2022. Februárjának végén kórházba került motor baleset következtében. Én attól a naptól fogva minden héten keresztül bejártam a Kisvárdai kórházba hozzá amíg haza nem engedték. Az osztály vezető főorvos dr. Dr. Kósa Jenő ez év Márciusába azzal szembesítette a barátomat Bálintot hogy a motorozással örökre fel kell hogy hagyjon, ugyanis arra is kevés az esély hogy egyáltalán lábra fog állni. Én akkor tudtam hogy ez a kettőnk harca lesz és támogatnom kell a barátomat lelkileg. Akkor is mondtam neki hogy ne adja fel a harcot. Újra lábra fog állni. Kb 4 és fél hónapig volt otthon Nyírbátoron és ez idő alatt újra megkellett tanulnia járni. A "tanulás" során Bálint csak egyetlen egy dolgot kért tőlem hogy igérjek meg neki valamit. Még pedig hogy ha felépül hagy tanítsa meg nekem az RP világát. Néztem rá mint Kevin a Reszkessetek betörőkbe hogy miről beszél mondtam neki természetesen hogy persze, amit csak akar. Én Londonba dolgozok egy autó mosóba mostmár lassan 2 és fél hónapja, és kb 2 hete jöttem haza Magyarországra Nyírbátorra a családomhoz és a barátaimhoz az ünnepekre. Mikor Bálinttal össszefutottunk E hét hétfőn felhívta a figyelmemet arra hogy mit is igértem neki egykoron. Természetesen rászantam magam pedig, nem nagyon játszok már. Láttam Bálint arcán a mosolyt hogy igen sikerült, legyőzte a lehetetlent. Ez volt az a pillanat ami számomra mindennél többetért ugyanis 6 éve