Nemzeti Adó- és Vámhivatal
✉ belsoellenorzesiosztaly@nav.hu
Pénzügyőrre tett panaszbeadvány
Panasztevő neve:
<< Chloe Hollander >>
Panasztevő születési helye, ideje:
<< 1990.04.20. Los Santos Centrum Kórház >>
Panasztevő telefonszáma:
<< +38-76-783-7119 >>
Panaszra tett pénzügyőr neve:
<< Roberto Mendez / Nemzeti Adó és Vámhivatal >>
Panaszra tett pénzügyőr jelvényszáma:
<< - >>
Panaszra tett pénzügyőr gépjárművének adatai:
<< - >>
Intézkedés helyszíne,időpontja:
<< - >>
A panaszolt intézkedés, cselekmény leírása, indoka:
<< Tisztelt Nemzeti Adó és Vámhivatal!
Panaszom elsősorban az Önök állományában található személyre, illetve az Önök által kezelt adatok titkosítására, és felhasználására irányul.
A napokban kiadott lejárató és rossz fényben feltüntetett online cikk kapcsán több személyes találkozót is hajtottunk végre, ám teljes mértékben inkorrekt válaszokat kaptunk, a beszélgetés során fényderült arra is, hogy a cikket kiadó személy az Önök aktív állományában tevékenykedik.
A cikk egy letartóztatásról szól, mely a vállalatunknál történt hiba generált, ám jelen álláspontok szerint a fentmegemlített személy, azaz a Nemzeti Adó és Vámhivatal aktív állományában lévő személy a Knyf jelentést publikálta, és vállalatunkat teljes mértékben rossz fényben tüntette fel. A cikkben megtalálható "Megbízható információk" és a pontos leírása egyértelművé teszi, hogy az információ kiadás, és felhasználás a Nemzeti Adó és Vámhivataltól származik. Ennek következtében kijelenthető, hogy:
A Nemzeti Adó és Vámhivatal aktív állománya a városban található vállalatokat / vállalataikat leminősítse - rossz fényben tüntesse fel a nyilvánosság előtt, melynek információ kiadásáért a Nemzeti Adó és Vámhivatal felel.
Felmerülő kérdés, hogy az adott szervezeten belül a Knyf ellenőrzésekben szereplő adatok miért kerülnek további felhasználásra, negatív irányban?
Milyen jogi kör, és felhasználási feltétel kerül a vállalkozók elé, hogy a Knyf jelentéseket, melyben személyes információk találhatók, a Nemzeti Adó és Vámhivatal bármilyen formátumban publikálja?
( személyes megbeszélés során "állítólag" ezen jelentések publikálva vannak )
Vállalati csoportunk szintén rendelkezik médiatartalom gyártó vállalattal, mely helyen még csak gondolatba se került, hogy az Önöknél történt hibázások - tévedések, meggondolatlan cselekedetek, bármilyen módon is nyilvánosságra kerüljenek, ellentétben Önökkel. A tévedés - hibázás emberi dolog, mi esetünkben a 4 év alatt egyszeri esetet pedig a Nemzeti Adó és Vámhivatal ( állománya ) egyből rossz fényben feltüntetett cikk formájában publikálja a városlakók közt, ám a pozitív tevékenységek pedig nem kerülnek ki ilyen formában..
Vállalatunk az utóbbi időben törekszik a két szervezet közti megfelelő kapcsolat fenntartására, ám ezen információ publikálása nem ezt a fajta módot tanúsítja.
Mint említettem, a panaszom a Nemzeti Adó és Vámhivatal állománytagjára, és a Nemzeti Adó és Vámhivatal adatkezelésére irányul.
>>
Melléklet:
<< Cikk >>
✉ belsoellenorzesiosztaly@nav.hu
Pénzügyőrre tett panaszbeadvány
Panasztevő neve:
<< Chloe Hollander >>
Panasztevő születési helye, ideje:
<< 1990.04.20. Los Santos Centrum Kórház >>
Panasztevő telefonszáma:
<< +38-76-783-7119 >>
Panaszra tett pénzügyőr neve:
<< Roberto Mendez / Nemzeti Adó és Vámhivatal >>
Panaszra tett pénzügyőr jelvényszáma:
<< - >>
Panaszra tett pénzügyőr gépjárművének adatai:
<< - >>
Intézkedés helyszíne,időpontja:
<< - >>
A panaszolt intézkedés, cselekmény leírása, indoka:
<< Tisztelt Nemzeti Adó és Vámhivatal!
Panaszom elsősorban az Önök állományában található személyre, illetve az Önök által kezelt adatok titkosítására, és felhasználására irányul.
A napokban kiadott lejárató és rossz fényben feltüntetett online cikk kapcsán több személyes találkozót is hajtottunk végre, ám teljes mértékben inkorrekt válaszokat kaptunk, a beszélgetés során fényderült arra is, hogy a cikket kiadó személy az Önök aktív állományában tevékenykedik.
A cikk egy letartóztatásról szól, mely a vállalatunknál történt hiba generált, ám jelen álláspontok szerint a fentmegemlített személy, azaz a Nemzeti Adó és Vámhivatal aktív állományában lévő személy a Knyf jelentést publikálta, és vállalatunkat teljes mértékben rossz fényben tüntette fel. A cikkben megtalálható "Megbízható információk" és a pontos leírása egyértelművé teszi, hogy az információ kiadás, és felhasználás a Nemzeti Adó és Vámhivataltól származik. Ennek következtében kijelenthető, hogy:
A Nemzeti Adó és Vámhivatal aktív állománya a városban található vállalatokat / vállalataikat leminősítse - rossz fényben tüntesse fel a nyilvánosság előtt, melynek információ kiadásáért a Nemzeti Adó és Vámhivatal felel.
Felmerülő kérdés, hogy az adott szervezeten belül a Knyf ellenőrzésekben szereplő adatok miért kerülnek további felhasználásra, negatív irányban?
Milyen jogi kör, és felhasználási feltétel kerül a vállalkozók elé, hogy a Knyf jelentéseket, melyben személyes információk találhatók, a Nemzeti Adó és Vámhivatal bármilyen formátumban publikálja?
( személyes megbeszélés során "állítólag" ezen jelentések publikálva vannak )
Vállalati csoportunk szintén rendelkezik médiatartalom gyártó vállalattal, mely helyen még csak gondolatba se került, hogy az Önöknél történt hibázások - tévedések, meggondolatlan cselekedetek, bármilyen módon is nyilvánosságra kerüljenek, ellentétben Önökkel. A tévedés - hibázás emberi dolog, mi esetünkben a 4 év alatt egyszeri esetet pedig a Nemzeti Adó és Vámhivatal ( állománya ) egyből rossz fényben feltüntetett cikk formájában publikálja a városlakók közt, ám a pozitív tevékenységek pedig nem kerülnek ki ilyen formában..
Vállalatunk az utóbbi időben törekszik a két szervezet közti megfelelő kapcsolat fenntartására, ám ezen információ publikálása nem ezt a fajta módot tanúsítja.
Mint említettem, a panaszom a Nemzeti Adó és Vámhivatal állománytagjára, és a Nemzeti Adó és Vámhivatal adatkezelésére irányul.
>>
Melléklet:
<< Cikk >>
Aláírás:
<< Chloe Hollander>>
<< Chloe Hollander>>