Cai Yongrui Vizsgálati kérelme

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

aTélapó

Az öt legenda egyike
2019. 01. 21.
135
109
V4 karakter
Denaro Gates

Nemzeti Nyomozó Iroda - Panaszbeadvány


1. Panasztevő személyes adatai
A panasz benyújtása során fokozottan figyeljen a személyes adatainak helyes megadására. Érvénytelen iratokat, valamint a panasz benyújtásának napján megújított igazolványt nem vagyunk hajlandóak elfogadni, és a panasz elutasítását vonja maga után.




Panasztevő neve
- Cai Yongrui
Panasztevő lakcíme
- Maláta utca 25
Panasztevő telefonszáma
- +38-76-335-4018
Panasztevő személyigazolványának másolata (képet mellékeld)
- Panasztevő fegyverengedélyének másolata (amennyiben fegyverhasználattal/fegyverviseléssel érintett ügy)
- -


2. Jogi képviselő adatai
Amennyiben rendelkezik a panasztevő jogi képviselővel, a megbízása alapján küldje be a nyomtatványt a panasztevő nevében. Jogi képviselő hiányában kérjük üresen hagyni a bekezdést!




Neve
- Dr Denaro Gates
Telefonszáma
- +38-76-420-1211
Ügyvédi iroda neve
- Gates ügyvédi iroda
Ügyvédi iroda működési engedélye (vállalkozói igazolvány/számlatömb másolata)
- https://postimg.cc/bd8Z23Bs


3. Panaszra tett fél adatai
A panaszra tett fél neve, vagy jelvényszáma, vagy gépjárművének adatai feltétlen szükségesek a beadvány elbírálásához. Amennyiben egyik sem ismert, a panasz nem indítható meg.




Neve
- Ismeretlen
Jelvényszáma
- Ismeretlen
Szolgálati gépjárművének adatai
- AA BC 25 FRSZ. Alfa Giulia.


3. Panasz kifejtése



Panasz leírása
- A lentebbi videón látható egészen döbbenetes jelenetsor játszódott le a tegnap esti órákban.Az Alfa vezetője körültekintés nélkül a szembesávban megkülönböztető fényjelzés használata,ám hangjelzés nélkül nagysebességgel nekihajtott az általam képviselt személynek.Akinek az autója komoly károkat szenvedett,továbbá súlyos sérülés lehetősége is fennállt,szerencsére csak lelki trauma és enyhe agyrázkódási tünetek jelentkeztek.Kérném a fentemlített gépjármű sofőrjének a felelősségre vonását az alábbi BTK alá tartozó pontokba.


2 §Gondatlan vezetés

7 §Kanyarodási szabályok megszegése

16 §Kötelező haladási irány megsértése

78 §Cserbenhagyás

79 §Közúti veszélyeztetésAki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével közúton vagy közforgalom elől el nem zárt magánúton más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki. Illetve aki a közutat vagy a közúti jelzést megrongálja, beszennyezi vagy a közútra a közlekedés biztonságát, zavartalanságát hátrányosan befolyásoló tárgyat juttat.KV
79.1 §- Személyi sérülés nélkül

174 §Kötelezettségmulasztás



Azt hiszem ha ez fordított esetben történik a fent említett tételek a minimum amiket csekk formájában megfizetettnek. A legalsó pedig a hivatásos szerv alkalmazottjaként nem tesz eleget annak,ha már hibázott próbálja menteni a menthetőt,mentőt kérni,stb stb.Döbbenetes,hogy egy ilyen nagy múltú és jelenű szervezet mint a Nemzeti Nyomozó Iroda tagjai között ilyen felelőtlen személyek is állományban lehetnek.
Sajnos ezen ügy kapcsán az NNI állományának a megítélése szakmailag és morálisan is sérült.
Természetesen elismerjük,hogy az általam képviselt Mr. Cai Yongrui is átlépte a megengedett maximális sebességet amiért vállalja is a következményeket.

Szenvedett el sérülést a panasz okán?
- Fejfájás hányinger..
Érte kár a panasz okán?
-Mr. Cai Yongrui baleset okozta sérülése nem csak fizikálisan, hanem mentálisan is kimutatható ezen az útszakaszon egy nap többször is jár ezen az úton, és nincs olyan alkalom amikor a szív ne kezdene hevesen verni és az emlékek ne jönnének vissza a balesetről, ebbe mélyebben jelen pillanatban nem szeretnénk mélyebben belemenni mert nagyon nehéz számára. A trauma illetve a sérülései végett nem tudott visszatérni a munkába, ezzel jelentős anyagi károkat szenvedtt.Gépjárműve komolyan károsodot amelyet a lentebbi számlán igazolunk is.Illetve a lelki trauma, ezért a szervíz számlán túl további erkölcsi kártérítést szeretnénk, ezt mind a rendőr hanyag és jogellenes viselkedése miatt, amelybe jogi igazságtétel, sérelemdíj sorolható. Hozzátenném amit a rendőr, rendőrök tettek az nem csak etikátlan, hanem törvénytelen is. Fegyelemi eljárásokat és a jogi felelősségre vonást kérelmezzünk.


4. Csatolt mellékletek



Helyszíni bírságról készült másolat

- -

Letartózásról készült jegyzőkönyv

- -

Rögzített videó/hanganyag

-

Fényképek

- -

Orvosi látlelet/ egyéb bizonyíték

- -




5. Kártérítés esetén kitöltendő

A kitöltés hiányában a hatóság nem fog kártérítést megállapítani.




Elkobzott tárgyak listája [sorozatszám, telefonszám]

- -

Szervíz számla

- https://cdn.discordapp.com/attachme...a1a132363424e42936348c2120d4b4f870871cfbd8f9&

Egészségügyi számla

- -

OOC melléklet

- Köszönöm a korrekt elbírálást előre is.
Teljesen abszurd ez jelenet.





6. Hitelesítés

A kérelem aláírásával kijelentem, hogy a beadványom során csak is az igazat írtam, és büntetőjogi felelősségem tudatában megerősítem, hogy a leírt adatok csak is a valóságot tartalmazzák, az nem tartalmaz hamis, félrevezető, kétes információkat. Elfogadom, hogy a rosszul/hiánytalanul kitöltött beadványomat indoklás nélkül elutasíthatja a nyomozó hatóság vezetője. .




- Dr Denaro Gates.
 

Zane

General Cortez ™
Fő Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
1 030
5 601
Budapest
V4 karakter
Zane Cortez
Tárgy: rendőri intézkedés elleni
panasz elbírálása

Tisztelt Címzett!

Tájékoztatom, hogy a Rendőrségről szóló 1994. évi XXXIV. törvény (a továbbiakban: Rtv.) 92. § (1) bekezdésében biztosított jogkörömnél fogva Panaszos által előterjesztett panaszügyében folytatott eljárás kivizsgálásának folyamatát megkezdtük.

A vizsgálat eredményéről írásban tájékoztatjuk a meghatalmazott útján.

Tisztelettel:
Zane Cortez r. vezérezredes
NNI Parancsnok
 

Zane

General Cortez ™
Fő Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
1 030
5 601
Budapest
V4 karakter
Zane Cortez
Tárgy: panasz elbírálása

Cai Yongrui úr részére
Dr. Denaro Gates ügyvéd útján,

Tisztelt Panasztevő!

Tájékoztatom, hogy a 2024. február 13-án kelt. panaszát a Nemzeti Nyomozó Iroda Ellenőrzési Szolgálata kivizsgálta. A balesetben érintett nyomozókat meghallgattuk.

Az eset idején az egység (a továbbiakban Bravo-02) egy segélyhívás helyszínére tartott, megkülönböztető fény- és hangjelzést használva. A baleset azért következett be, mert a megkülönböztető jelzést használó jármű vezetője az útra történő felhajtása során nem győződött meg kellőképpen arról, hogy az általa igénybe venni kívánt főúton veszélyezteti-e az áthaladást, ott szabályosan közlekedik-e gépjármű.
Az ütközést követő helyszín elhagyásáért a gépjármű vezetője - aki egyben az egység parancsnoka is volt - hibázott, elismerte a felelősségét. Az Igazgatóság figyelmeztetésben részesítette, a belső szabályzatnak megfelelően.

A vizsgálat során megállapítást nyert, hogy a Panaszos fél a megengedett sebességhatár többszörösével közlekedett a baleset előtt/közvetlen annak pillanatában, így a kártérítést arányosan térítjük meg.

A kártérítés összegét 150.000 dollárban állapítom meg, amelyet a Nemzeti Nyomozó Iroda székhelyén tud hivatali időben átvenni.
A panasz ellen nincs fellebbezési lehetőség.

Tisztelettel:
Zane Cortez r. vezérezredes
NNI Parancsnok


A panasz elbírálása során az alábbi törvények voltak irányadóak:
- 12/2007. (III. 13.) IRM rendelet a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól
- 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól
- SeeMTA v4 Büntető Törvénykönyv
- NNI belső szabályzat
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.