- 2019. 12. 05.
- 453
- 500
- V4 karakter
- Matteo Capella
- LV karakter
- Dolivo Marlowe
- V2 karakter
- Dolivo Marlowe
A Burnout Club egy baráti társaságból kiforrott egyesületi szinten működő autós közösség. Kezdetekben a családi autókat alakították át az otthoni sufni garázsban még fiatal korukban az alapító tagok.
Anyagi hátterük eltérő volt, a kertvárosi kölyöktől kezdve a nagyvárosi beton dzsungel lakókig mindenféle háttérrel rendelkező személy megtalálta a saját helyét a társaságon belül. A társaság tagjai mindig mindenben segítették egymást, mint a mai napig és sosem a tárgyias, drága dolgokat vették figyelembe a másikon.
A társaság éltető szelleme az autók iránti szeretetet és a gumifüst illata, a vezetés nyújtotta élmények. A különféle tuning alkatrészek és a kocsikhoz tartozó elemekkel való kezdeti kísérletezések gyümölcse képpen manapság már pontosan képben vannak azzal, hogy mit, honnan szerezzenek be a megfelelő hatás és látkép eléréséhez.
A Missionary Hill tetején található parkolót használták mindig mint találkozóhely a kezdetekben. A lejtős út tökéletesnek bizonyult a szenvedély kiélésének, mégpedig a driftelésnek. A kocsik tulajdonságait megtudták beszélni még fent a parkolóban, villoghattak a saját kezűleg épített gépjárművekkel amiket később le is teszteltek mégis mire képesek.
A kocsik tuningolását amennyire lehetett papirozva oldották meg, azaz utca legális maradt, persze akadt olyan is ami ebbe a kategóriába már nem fért bele, ezeket kizárólag pályán használták amikor épp volt lehetőségük. Nem egyedül, hanem általában a csapat többi tagjával együtt, egymást segítve készítették el a változtatásokat a kocsikon, de ez a mai napig így megy.
Sose a kocsi értékét vették figyelembe, inkább a verda tulaja által elkészített guruló gép felépítését és egyediségét. Nem mellőzve a sofőr által szerzett vezetési tehetséget. Nem voltak tehetősek, de amint összespórolták a pénzt egy telephelyet alakítottak ki ahol kéznél vannak a szerszámok és egy kisebb méretű, de a célnak megfelelő tesztpálya helyezkedik el.
Anyagi hátterük eltérő volt, a kertvárosi kölyöktől kezdve a nagyvárosi beton dzsungel lakókig mindenféle háttérrel rendelkező személy megtalálta a saját helyét a társaságon belül. A társaság tagjai mindig mindenben segítették egymást, mint a mai napig és sosem a tárgyias, drága dolgokat vették figyelembe a másikon.
A társaság éltető szelleme az autók iránti szeretetet és a gumifüst illata, a vezetés nyújtotta élmények. A különféle tuning alkatrészek és a kocsikhoz tartozó elemekkel való kezdeti kísérletezések gyümölcse képpen manapság már pontosan képben vannak azzal, hogy mit, honnan szerezzenek be a megfelelő hatás és látkép eléréséhez.
A Missionary Hill tetején található parkolót használták mindig mint találkozóhely a kezdetekben. A lejtős út tökéletesnek bizonyult a szenvedély kiélésének, mégpedig a driftelésnek. A kocsik tulajdonságait megtudták beszélni még fent a parkolóban, villoghattak a saját kezűleg épített gépjárművekkel amiket később le is teszteltek mégis mire képesek.
A kocsik tuningolását amennyire lehetett papirozva oldották meg, azaz utca legális maradt, persze akadt olyan is ami ebbe a kategóriába már nem fért bele, ezeket kizárólag pályán használták amikor épp volt lehetőségük. Nem egyedül, hanem általában a csapat többi tagjával együtt, egymást segítve készítették el a változtatásokat a kocsikon, de ez a mai napig így megy.
Sose a kocsi értékét vették figyelembe, inkább a verda tulaja által elkészített guruló gép felépítését és egyediségét. Nem mellőzve a sofőr által szerzett vezetési tehetséget. Nem voltak tehetősek, de amint összespórolták a pénzt egy telephelyet alakítottak ki ahol kéznél vannak a szerszámok és egy kisebb méretű, de a célnak megfelelő tesztpálya helyezkedik el.