Aiden Clark - Oztas Tekin

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Daryl

do they count?
SzerverAdmin
LV
2022. 10. 30.
301
193
LV karakter
aiden.clark
redline-auto-service-logo.png


Panasztevő neve:
< Aiden Clark >

Panasztevő elérhetősége:
< +38-76-928-4374 , aiden.clark@seemail.com >

Panaszra tett szerelő beosztása, azonosító száma:
< Újonc szerelő, 3007>

Az eset időpontja:
< 2024.03.27 16:45 >

Panasz oka (részletesen kifejtve):
< Egy sima átlagos szereltetésre mentem el a Redline szerelőtelepre, azonban Oztas Tekin újonc szerelőnek köszönhetően negatív benyomásokkal távoztam. Elérkezett az autó felfüggesztésének szereléséhez ahol kettő rossz felfüggesztést figyelmen kívül hagyva szerelte meg a többit ezután rossz felfüggesztéssel akarta beállítani az autó felfüggesztését többszöri próbálkozás után se látta a monitoron hogy az összes felfüggesztés jó lenne ezután mentem oda hozzá hogy nézze már át újra mert biztos kimaradt valami. Ezek után egy teljesen hiba mentes fékrendszert akart rám sózni hogy azzal van a baj és ezért nem tudja beállítani a felfüggesztést. Állítása szerint már az összes felfüggesztés 90+ százalékos állapotban volt, ezek után még kaptam egy árajánlatot amiben egy felfüggesztést megszerelt majd megint megpróbálkozott a felfüggesztés beállításával, újabb kudarc. Ezek után nem vállalta és ott hagyott az autóval hogy keressek másik kollégát aki megszereli, ezután egy másik kollégája találta meg a hibás felfüggesztést ami nem 90+ százalékos állapotban volt ahogy azt az előző úriember valahogy kiszámolta hanem 40%-os állapot körül mozgott, ezt megszerelte már a másik újonc és sikerült is egyből beállítani. Számomra felháborító az hogy így kezelte a helyzetet az újonc szerelő. A tapasztalatlanságáról nem beszélve, de azt még el is nézem hisz mindenki hibázik.>

Számla vagy egyéb bizonyítékok:
< >

Megjegyzés:
< Kellemes ünnepeket! :) >
 
  • Dühítő
Reactions: BandoRyder

Sanyaa

Sum 2 Prove
Támogató
2019. 01. 09.
299
283
21
V4 karakter
Alexander Hyland
LV karakter
Alexander Artmenson
Tisztelt Aiden Clark!

A Redline Auto Service vezetősége megkapta panaszlevelét, melynek a feldolgozását megkezdte.

Sajnálattal halljuk, hogy negatív benyomásokkal kellett távoznia telepünkről, de azon vagyunk, hogy ezeket a benyomások minimalizáljuk. Panaszlevelét követően megkezdtük a kivizsgálást cégen belül. Fontos leszögeznem, hogy szerelői munkakörbe a tegnapi nap folyamán lettek felvéve az új munkavállalók így sok tapasztalattal nem rendelkeznek még, de természetesen ez napról napra változik. A kollégával elbeszélgettünk, hogy mikre figyeljen oda legközelebb, hogy az ilyen kellemetlenségeket elkerüljük.

Elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Amennyiben anyagi vesztesége keletkezett (többszöri számlázás, stb.) kérjük keressen fel egy Igazgatósági tagot a telephelyünkön.

Üdvözlettel
Alexander Artmenson
Telephelyvezető
 
  • Tetszik
Reactions: BandoRyder
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.