A teherforgalmi vállalat újabb nyergesvontatóknak örvendhet!

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Hayas

Aktív fórumozó
Támogató
2019. 05. 19.
257
351
Budapest
V4 karakter
Ogilvy Wright
LV karakter
Zain Mattingly
V2 karakter
Frank Hayes
LSN.png
hr_-_forum.png


A teherforgalmi vállalat újabb nyergesvontatóknak örvendhet.

user.png
Frank Hayes - cikk szerkesztő
Dátum: 2021.02.03.


hr_-_forum.png


Egy újabb jó hét köszöntött See City lakosságára. Nemrégiben a Blueberryben telephellyel rendelkező fuvarozási vállalat új nyergesvontatókat vásárolt a teherforgalmi piacon. Mint tudjuk a nagyvállalat, aki számos logisztika munkáját segíti, ilyenek például az Amazon, GLS, UPS.. folyamatos géppark fejlesztésre törekedik. Eddig Volvo FH16 2012-es nyergesvontatókat alkalmazott a cég, mára már ez másképpen alakul. Lehetősége van a már harminc hónapja a cégnél dolgozó személyeknek a nemrégiben vásárolt Kenworth által piacra dobott konstrukciókat megigényelni. Ezek a strapabíró amerikai nyergesvontatók hosszúságukat tekintve horrorkaravánok, ámbár nagyon gyors, mozgékony, és testhezálló szerkezetek a sofőrök számára. Reméljük ez, a nemrégiben történt fizetésemeléseken kívül nagyobb jövedelmet tud biztosítani a lakosság számára, és újabb sofőröket sikerül ezzel toborozni a nagyvállalat köreibe.

"Nagyon örülünk, hogy ilyen feltörekvő tendenciát mutat a gazdaságunk, és ilyen módon tör előre a fuvarozási nagyvállalat nyerges vontatós befektetése. Ez előtt dobozos furgonokat alkalmazott a cég évekig, majd 1-2 éve tért át erre a lehetőségre. Felhívnám mindenki figyelmét, ha valami, akkor ez egy kihagyhatatlan állás lehetőség mindenki számára.
“-Dwayne Hicks közlekedésügyi miniszter így nyilatkozott a megnyert beruházási pályázat kapcsán.
nwhx4ms9qhord4yzoia6.png

Pár kamionsofőrt megkérdeztünk a munkakörülményekről , bérezésekről is. Meglepően pozitív válaszokkal szolgáltak számunkra.

“Nos! Igazából a személyes tapasztalat a következő: Én, mint kezdő fuvarozó, nem igazán vagyok megfizetve. Viszont hosszútávon, aki elkötelezi magát, annak egész jól fizetnek. A végén kifizetődő az egész, csak az elején nehéz. A kollégák akik régóta csinálják, ők mesélték, hogy egy kisebb fuvarért San Fierro területén belül ~ 350.000 magyar forintot kapnak. Én ugyanezért a távért kapok 11.000 - 30.000 forint között. Én azt mondom,hogy erre a szakmára teljesen mindegy, hogy ki jelentkezik.- Csak tudjon sokat seggelni a kormány mögött.
“-nyilatkozta William a szerkesztőségünknek
pqtg7t9hq2k9bfqj44xx.png


“Igazából a legnagyobb újítás az új kamion.
Számomra ez egy hatalmas előny, mivel jócskán meggyorsítja a munkafolyamatot. Véleményem szerint ez egy fantasztikus szakma , főleg a fizetése. Már elég régóta csinálom, így viszonylag sokat fizet a cég. Az az egy probléma lenne vele, hogy belekezdeni nehéz, mert eleinte alig adnak valamit a cégek. A csapatunkba csakis akkor érdemes csatlakozni, ha sok időt bele tud fektetni az adott személy. Harmincöt - negyven hónap munka után már a legrövidebb távon elkezdik adni a cégek a 460.000 forintos fuvart. Húsz - huszonöt hónap munka után körülbelül 250.000 forintos fizetésre lehet számítani.
“Ha jól értesültem a Nemzeti Adó- és Vámhivatal áru- és teherforgalomért felelős osztálya szokott mérőállomásokat létrehozni véletlenszerű útszakaszokon, igaz-e? “-Frank Hayes”
“Néha túlsúlyos fuvarokat viszünk, ez néha nem tetszik a hatóságoknak. Szeretik osztani a csekket jobbra-balra. Igen, néha a jól bevált útvonalat napokig nem lehet használni a mérlegezés miatt.

“-nyilatkozta Ashley kisasszony a szerkesztőségünknek
nzse50z0nwpfaur7ufcy.png

Sikerült szerkesztőségünknek elcsípnie egy ideiglenesen felállított mérőállomáson dolgozó vám és pénzügyőrt, pár kérdéssel a hivatali személyt is megbombáztuk, amelyre a következő válaszokat kaptuk:

“Természetesen!
Nos, minden azzal kezdődik, hogy minden határrendészeti állománytagot a Nemzeti Adó- és Vámhivatal igazgatóságára rendeltetek felsorakozni. Minden alosztály tagnak megvan már a megszokott helye és az, hogy ki melyik szolgálati gépjárművet hozza magával. Továbbá egy Utility vant, valamint egy Mercedes Benz Sprintert viszünk ki magunkkal az adott mérőállomáshoz. - Egy-egy szolgálati gépjárművet hoznak a személyek magukkal úgynevezett “elkapó” egység ként. Attól függően, hogy hány elérhető emberem van aznapra.
A szolgálati járművek a felvezetők valamint a sprinter hátul biztosít, így megyünk konvojba a kijelölt mérőállomáshoz. Amint odaérünk elkezdődik a munka, lezárjuk a megfelelő utakat és az ehhez szükséges figyelmeztető forgalmi táblákat kihelyezzük. Mindig utoljára hagyjuk a mérlegeket, ezáltal tudjuk biztosítani a balesetmentes eljárást. Miután ezzel megvagyunk, az egy vagy kettő szolgálati jármű elkapó egységként szolgál, ez arra kell, hogy az esetlegesen mérést kihagyó teherforgalmi gépjármű vezetőket elfogassuk. Két hivatali személy áll a két mérleg elé, majd figyeli a monitoron kiírt értékeket. Két személy pedig az út két oldalán áll. Inti le a kamionsofőröket, illetve ők is engedik tovább abban az esetben, ha rendben található a rakomány összsúlya. Amennyiben nem volt mérésen, vagy túltöltött a kamion igazoltatjuk és ha szükséges, kiállítjuk a megfelelő helyszíni bírságot az adott személy számára. Szerencsére nem találkoztunk eddig erőszakosan ellenkező személlyel, bár voltak olyan esetek,hogy adott bűncselekményt elkövető személy[eke]t előzetes letartóztatásban kellett részesíteni. Itt meg is jegyezném, hogy a fuvar felvételekor tudomásul kell venniük a sofőröknek, hogy egy átlagos kamion össz megengedett súlya ~ 22 tonna nyergesvontatóval együttvéve. - Ennek tudatában nem szabadna elfogadni az ilyesfajta fuvari ajánlatokat.

“-nyilatkozta Rick Jack vám és pénzügyőr törzsőrmester, az áru- és teherforgalmi osztály igazgatója szerkesztőségünknek
60ihlwrr4cha5sj3z6fn.png
hvvduhmx75sygjxa0yr1.png

Zárásképpen szólnánk olvasóink felé. Ha valamit ajánlani tudunk a lakosság számára mint polgári munka, akkor ez az ami mindenkinek megfelelhet! Dolgozni kell a cégnél sok- sok időt, de a végén kifizetődő bérezéssel fognak minket jutalmazni, és jó munkakörülményekkel.

Beszélgessünk! Fejtse ki ön is a sajátos véleményét a szakmával kapcsolatban.- Esetleg egy újabb cikk témájának ötletével bővítse a komment szekciót! Mert az ön véleménye is számít nekünk!

Swaro válasza:
Elavult, szóval helyezem.
 
Moderátor által szerkesztve, ekkor:

Bubaru

Barangoló
Támogató
2019. 06. 24.
96
153
18
V4 karakter
Max Kenthon
V2 karakter
Takacs Endre
Tisztelt Los Santos News szerkesztőség!

Nagyon színvonalas munkát végeztek, mint ahogy szoktak. Kellemesen olvastam végig az egész cikket, nagyon érdekes témát vettek elő.

Lenne pár témám ami szerintem eléggé érdekes lenne mindenki számára, illetve informatív lenne.
Szívesen látnám több a kormány által működtetett szervezetet illetve magánvállakozások munkájának, illetve működésének bemutatását.
Például: See City Taxi Társaság

Országos Mentő szolgálat
Országos Katasztrófavédelem
Országos Rendőr Főkapitányság
Terrorelhárítási Hivatal
Honvédség
Tisztelettel: Takacs Endre

Alax válasza:
14.) Ahol van MINTA ott köteles vagy azt használni! A topik címére is figyelj oda, azt is megfelelően add meg! A BB kódolás szintúgy a minta része, ennek hiányában is figyelmeztetést lehet kapni!
Büntetés: 30 büntetőpont.
 
Moderátor által szerkesztve, ekkor:
  • Tetszik
Reactions: Bazsi és Hayas

Hayas

Aktív fórumozó
Támogató
2019. 05. 19.
257
351
Budapest
V4 karakter
Ogilvy Wright
LV karakter
Zain Mattingly
V2 karakter
Frank Hayes
Tisztelt Los Santos News szerkesztőség!

Nagyon színvonalas munkát végeztek, mint ahogy szoktak. Kellemesen olvastam végig az egész cikket, nagyon érdekes témát vettek elő.

Lenne pár témám ami szerintem eléggé érdekes lenne mindenki számára, illetve informatív lenne.
Szívesen látnám több a kormány által működtetett szervezetet illetve magánvállakozások munkájának, illetve működésének bemutatását.
Például: See City Taxi Társaság

Országos Mentő szolgálat
Országos Katasztrófavédelem
Országos Rendőr Főkapitányság
Terrorelhárítási Hivatal
Honvédség
Tisztelettel: Takacs Endre
user.png
Frank Hayes
hr_-_forum.png


Tisztelt olvasónk!
Nagyon szépen köszönjük a pozitív kritikájú hozzászólását, továbbá a téma ajánlatokat. Jövőben törekszünk-e témákban is tartalmat publikálni. Minden esetre, kellemes olvasást kívánunk!
 
  • Tetszik
Reactions: Bubaru és Bazsi
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.