2020 09. 26. - Illegál Update, Frakció fejlesztések

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Predi

pártatlan békebíró és diplomata
Fő Globális Moderátor
LV
2019. 01. 10.
2 691
5 373
Würzburg / Budapest
www.twitch.tv
V4 karakter
Roxy Trevisano
LV karakter
Bruno Fleming
fejlec.png


09_26_illegal_update.jpg
2020 Szeptember 26. - Illegál Update, Frakció fejlesztések

--- ?Új frakció kezelési lehetőség: ? ---

- Az illegál frakciók számára bekerült egy új lehetőség, ez a frakció jogok. Tekintve, hogy mennyi probléma volt az elmúlt években és kértétek is sokan tőlünk, most már leader tudja minden személynek állítani, aki a frakcióban van, hogy pontosan mit tudjon és mi ne tudjon csinálni a frakció tag, ebbe beletartozik az ATM rob jogától egészen az összes fegyver készítésig és drog készítésig KÜLÖN minden.
Példa: Én azt szeretném, hogy mint, a feltörekvő hering konzerv vágók gengszterének a leadere, a Tubás Pista ne azokat a nyamvadt ATM-eket flexelgesse mikor nem látom, hanem csak és kizárólag Parazeldumot tudjon gyártani, semmi mást a frakción belül, akkor csak azt az egy menüt engedélyezem a nevére, majd a jogok fülre kattintás után, ami így szól: Összerakás: Parazeldum por. Ha minden más mező szürke, akkor csak ezt fogja neki engedélyezni a rendszer.


--- ?Új drog és drogrendszer rework:? ---

A drogrendszer teljes reworkolésével együtt, egy új drog is csatlakozik a szerverhez, ez a Parazeldum fantázia névre hallgat. Maga a történet egyébként teljesen fiktív, íme a részletei:
A parazeldumot úgy lehet előállítani, hogy kell hozzá parazen mag, amit városban NPC-től tudunk megvásárolni véletlenszerű minigame alatt, a mag árustól. Ezt a magot a farmon lehet elültetni, ahol egy egészen egyedi kinézetű növény fejlődhet ki belőle.

Ennek a növénynek a virágából készül maga a por. Ha "leszüreteljük" a kifejlett növényt, akkor annak a virágát megkapjuk itemként. Egészen idáig természetesen, mint a többi drog gyártás elemek, ez sincs frakcióhoz kötve.
Innentől a kész virágból viszont már csak illegális frakció tud kész, parazeldumot, azaz parazeldum port gyártani természetesen, receptje hasonló mint a kokainé.

Drog rework részletei:

- Teljesen új fogyasztási mechanizmus: Az eddigiekkel ellentétben, már sokkal reálisabban lehet játékban a drogfogyasztást csinálni. Ez azt jelenti, hogy, ételhez és italhoz hasonlóan nem egy egész itemet fogyaszt el a játékos, hanem szabályozható, az actionbar felé helyezi az itemet a rendszer és jobb kattintással tudjuk addig fogyasztani, míg a statusbar-ja teljesen elfogy / ki nem dobjuk.

- Teljesen új effekt mechanizmus: Azáltal, hogy részletekben - kisebb adagokban is fogyasztható a drog, sokkal reálisabban lettek az effektek is újradolgozva. Minden drognak más és más effektje és hatásai vannak, ezenkívül minél többet fogyasztunk, úgy lesz egyre erősebb minden hatás, (1-2 használatot még szinte alig érez a karakterünk) a kitisztulási idő és folyamat pedig ugyanúgy több ideig és fokozatosan tart.

- Minden szer fogyasztást követően az infoboxban és chatben látjuk kiírva az adott, abban a pillanatban elfogyasztott mennyiség hatását, mennyi páncélt, mennyi álló képességet, mennyi életet adott, mikor fogyasztható a következő "adag" (~1 percenként lehet amíg el nem fogyasztjuk, majd drog típustól függően ha elfogyasztottuk teljesen az 1 item mennyiséget, akkor 10 - 20 - 25 percig tart a teljes hatás, pl fizetési bónusz ideje, stb., pl marihuana-ból többet lehet, hisz enyhébb) illetve egy új elem, hogy mennyi fizetés bónuszt ad és meddig érvényes. (kikapcsolása ha már minden érthető és nincs szükség a tájékoztatásra: /togdroginfo )

- Fizetés bónusz mint effekt? Igen. Hogy széles körben is elterjedjen az illegális kínálat, a szerver által biztosított, szigorúan csak munkákra érvényes fizetésre is kiterjed a drog hatása, mely mindegyiknél változó (kokain és parazeldum 10%+ fizetés amennyiben drog hatása alatt áll a játékos, természetesen az illegálnak nagy felelőssége lesz abban kiknek és miként "árulja"). Ennek valós alapja főleg az az elv, hogy kitolja ezen szerek használata a teljesítőképességet, ezáltal többet tud az illető dolgozni is, aktívabb, tehát több pénzt is keres. Azt gondoljuk, ezzel sokkal nagyobb igény lesz, nem illegális téren mozgó játékosok számára is arra, hogy beszerezzenek ilyet az illegál frakcióktól, illetve mélyítse az illegál piac lehetőségét és "civil" játékost is, ha úgy akarja, közelebb hozza az illegál RP-hez. (Illegál frakció vezetőkkel előzetesen egyeztetve és egyértelmű támogatás volt részükről is, ami számunkra is fontos )

- Teljes drog készlet törlés. Bár ilyen nem szokott történni és természetesen súlyosabb vagyon tárgyak esetén nyilván nem is tervezünk ilyet, mint, ahogy együl álló módon eddig se történt a ~ 7 évünk alatt, ez, azt gondoljuk nagyon jót fog tenni a játéknak, hisz teljesen új alapoktól indul az egész drog rendszer, mely sokkal élvezetesebb, ha valóban, az új rendszer szerint is kell újraépíteni.

- Teljesen új droglabor (thx to Terry): Egy új helyszín, elszakítva a gyártól, egy új helyen történik maga a drog gyártási lehetősége. Hogy ez hol található, annak "elterjedését" a szerverre bízzuk, mi az illegál frakciókkal közöljük, hogy tudják használni. Ennek szabályzata természetesen örökli a gyárét, tehát teljesen szabadelvűen rendelkezünk róla, lehet együttműködve és lehet komoly erőt képviselve, "uralva a drog piacot" is fellépni. Az első napokban biztos változatos lesz, de mint minden (lásd mostani gyár) idővel és a frakciók viselkedésével kialakul.

- Az új drogról, a Parazeldumról, még egyszer pár gondolatban. Magot szintén árustól tudunk szerezni, mint mindegyik másikat, elültetni a farmon lehet. Fontos változás viszont, hogy locsolni csak S.H.T.G (See How They Grow) tápoldatos vízzel teli locsolókannával lehet. Ezt úgy lehet létrehozni, hogy egy teli vizes locsolókannára ráhúzzuk az inventroyban a tápoldat itemet, amit egyszerű hobby boltba is meg lehet vásárolni. Ha a növény kifejlődött, egy nagyon érdekes, furcsa növényt láthatunk, aminek virágát tudjuk hasznosítani és abból, illegál frakció tagjaként, craft receptet ismerve (blueprint, blueprintes NPC-től megvásárolva vagy PP - Itemshopban vásárolva) a droglaborban, kész - fogyasztható drogot lehet gyártani.

- Az összes drog bónusz értéke változott összegezve, egy drog item már sokkal több HP-t vagy Armort ad mint eddig, illetve a stamina se fogy bizonyos drog típusoknál, ezenkívül működés elve miatt a kokain és a parazeldum fizetés bónuszt is ad.

--- ?Paintjob rendszer újragondolva ? -> Még több erőforrás felszabadul

- Újabb, jelentős optimalizálás, a Crashek még inkább csökkentése és az FPS optimalizálás érdekében, (a múltkori is nagyon nagy lépés volt a gyakori crashek megszüntetésére, ez pedig közel olyan hatásos javítás lesz szintén) ismét nagy eredményt értünk el ebben, hisz egy új megoldást használva, a paintjob rendszert sikerült úgy újra alkotni, hogy közben, szinte 0-ra csökkenjen az erőforrás igénye. Hogy értsétek, ez azért fontos, hisz ez volt az egyik leginkább erőforrás igényes rendszer, bár teszt fázisban lesz éles körülmények között is (sok játékos - sok visszajelzés), az első, zárt tesztek nagyon jó eredményeket mutattak
fejlec.png
 

voiceofaveteran

Feelin' like it's seventh grade
2020. 04. 08.
327
594
V4 karakter
Dimitry Degtyarev
LV karakter
Dimitry Degtyarev
Minden elismerésem a fejlesztők felé (külön köszönet neked @PReDi , amiért összeírtad a frissítésről a topicot), jól összehoztátok, kellett már ez a kis fejlesztés ide! :love:
 
  • Tetszik
Reactions: Predi
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.